Skogsbär

Vet inte om det var för att mamma o jag inte kan eller för vi druckit cider innan som naglarna inte blev något att hurra för. men vi får öva några gånger så blir det förhoppningsvis bättre nån gång framöver. Min lillebror som är 9 år ville också få sina naglar målade, ena handen blå och den andra orange. Grannflickan kom också in och fixade naglarna. En väldigt trevlig kväll, men bilderna får nog vänta tills mamma o jag är mer van att göra fransk manikyr :-) övning ger färdighet, eller? :-)
Nu ska jag strax gå bort till min pojkvän, ska sova där inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Knasig tjej född 92. Älskar att sjunga och fotografera

Enjoy! Kontakt: [email protected]


RSS 2.0